Tanzania!

Dåligt skrivande av kungen...(lite småironiskt, men jag är ju faktsikt bäst....)
Så här kommer lite intressanta grejer!

Bör man köpa en bil som har byggts av det företag som gjort min teve?
(Daewoo...känns inte som det bästa märket direkt, speciellt med tanke på att tvn suger!)

Idag såg jag en full tomte på tv-serien smallville
(det mest intressanta som händer i min arbetslösa tillvaro!)

Jag ska numera be till min nya modifierade gud kallad "Quakiwano"
(Han är en 1.50 meter lång och ordentligt överviktig malaysian
men en jävel på att dropkicka)

Vad sägs om volontärarbete i Tanzania?
(Behöver jobba på brännan...)




Förövrigt älskas denna låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0