Jag...den enfaldige clownen?

En kall vinterdag för två år sedan var jag på en plats kallad Tollarp.
Tollarp en plats där ingen kan tucks säga å, ä, ö eller o på ett korrekt sätt! Å förvandlas på ett magiskt sätt till det mest märkliga ljud i världen, nästan lite som ett u blandat med o...pougatoug (pågatåg)

Dessutom har alla inteligensen (felstavat?) jämförlig med den enfaldiga mördaren!

I alla fall denna kalla vinterdag skulle lilla Hannes på fest i Tollarp, (ja dem kan få tag på alkohol) och festen var lite svårstartad, så rolig som jag är tänkte jag:
Nu ska jag få igång lite ös...jag började dansa en väldigt pinsam dans, tog på mig en konstig huvudbonad med grönt hår (var har ni hittat den Amelie?) och en gul hatt plus en tratthatt...

Sen blev jag full, jagade småbarn och skämde ut mig totalt genom att gå och lägga mig tidigast av alla...

¨

Inser så här i efterhand att det är nog jag som är lite bakom istället Tollarpsborna...


Kommentarer
Postat av: amelie

HANNNES IS BACK!!! :D :D :D



Haha, dansa med Leroy!!

Hannes, det är inte alls snällt att kalla mig småbarn! Du va läskig! Föresten, var det inte då vi käkade pizza på posten? :D

Och när jag klättrade i brännässlorna?!

2009-10-29 @ 07:58:59
URL: http://amill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0