ANG Utvecklingssamtal

Ett ansträngt leende. Svårt att bestämma var man ska placera blicket. Känslan av obehag över prata om något man egentligen inte vill tala om men som man måste, liskom bara för sakens skull.
Har du upplevt dessa enormt påfrestande känslor så vet exakt vilken situation det är jag talar om!
Nämligen de älskade mötena på ty man hand för att diskutera hur man skött sig den senaste tiden. Det kan vara på jobbet eller i skolan och dessa "möten" är så klart utvecklingsssamtal (Darth Vader musik-samt en massa blixtar!). 
 
Ooooh vad de kan vara påfrestande speciellt i skolan när det sitter en överambitiös lärare/mentor som ska diskuterar hur du skött idg i skolan m.m.
Man blir bara trött av att lyssna på en mängd skitsnack om en massa nosnens, och man måste verka seriös för annars blir det tolkat som ett icke-intresse för skolan.
Så man får sitta där med "obehagliga kroppsreaktioner" och med en uppenbart obekväm kroppshållning, utan direkt anledning, jag klarar mig utan att höra min lärare prata om situationenen!

- Men det är det som är så skönt med att ha Gert (AAAAAAAAAAAAAAAa....spott...) som mentor för han tar typ fem minuter på sig och sen är det klart....de'la gött (jag blev göteborgare...utan anledning, precis som utvecklingssamtal!!!!

 Känner ni gen det????  buhuhuhuhu



Apropå!!!
Förtstör inte offentliga toaletter, de behövs!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: MC BAAAT

... hon ser ut som min gympa lärare ... Creepyy

2008-09-12 @ 23:35:22
Postat av: Anonym

jo det gör hon, om det e hon jag tror det är...hm-

2008-09-14 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0