The King i still alive!! (Jan Herzogs presskonferens del 1)

Jan Herzogs presskonferens!!!!!!!

Som tidigare nämnt har den stora syntaren som illustrerats i film 37 ggr slutligen bestämt sig för att verkligen ha en presskonfernes!!!
Glädjen blev enorm i hela Sverige (och Libanon av ngn konstig anledning...) när vi journalister äntligen fick möta mannen, myten och legenden som visas sig funnits på riktig! 
 



Presskonfernsen innehöll dock en sådan stor överraskning att vi ala blev (bokstavligt ) tagna på sängen!
För den stora syntaren avslöjade sig att vara den självaste "kungen" som länge trots vara död!

Ja den självaste Elvis Presley !!! The king of rock and roll!!!

Mer om detta på måndag!!!



Är det sant?
Är Jan Herzog verkligen "the king if rock and roll"
Som blivit syntare????

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Svar: precis! ;D sov gott!

2008-10-05 @ 22:58:58
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: My

sv: tjena du, kul att du undrar. min blogg ska vara tillför att förmedla infomation om miljö och allt som rör detta. för som jag skrivet i ett inlägg så tror jag att ungdomar inte bryr sig så mycket om miljön eftersom informationen är så svårtillgänglig. om jag då har en blogg där jag kommenterar nyheter och skriver om det senaste inom miljö, kanske fler orkar läsa och öppnar ögonen. för visst kan vi alla påverka, vi behöver bara veta hur.

2008-10-06 @ 10:17:08
URL: http://[email protected]
Postat av: My

sv: ja många vet, men bryr man säg? orkar man bry sig? visst ingen vet den STORA lösningen, men de små sakerna räknas också. och desto mer man vet om ny teknik med mera, desto mer öppnas ens ögon. och det är det jag ska hjälpa till med. jag tror i alla fall att folk kommer tycka om mina inlägg, du behöver inte om du inte vill! :)

2008-10-06 @ 15:02:58
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: My

sv: bra du är positiv till mitt engagemang. visst har du rätt i din kommentar, man får ju göra det bästa av vad som skett.

2008-10-07 @ 17:42:41
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0