ANG McGyver

Började tänka på en sak, McGyver är som alla på hela jordklotet känner till världens bästa TV-serie (dööh) och McGyver är också den absolut den mest överlägsne hjälten i modern populärhistoria någonsin, jag menar hur många kan med hjälp av en cykel, en fil och en tändsticka göra en blåslampa och bryta sig in i ett valv???
Men det är en sak jag undrar över, för det kvittar hur bra denna fantastiska (barnvänliga) serie är, så är det något som inte stämmer...vad är McGyvers egentliga yrke? Förutom då att ta fast skurkar med hjälp av glasspinnar och en begagnad läderväska så har han inget direkt yrke....


världens bästa hjälte...som inte har ngt jobb :(


Dessutom är han också den nyttigaste hjälten i världen han älskar groddar, han bara slukar dem där groddarna, på mackor, i sallader, i soppor, på alla möjliga sätt glupskar McGyver i sig groddar. Han gillar också en speciell egengjord youghurt som är gjort på ngt typ av getmjölk och någon afrikansk rot (misstänker att de där rötterna är smått magiska) som han blandar och behåller i sitt kylskåp...
Annars är ju melodin också bara för bra, mitt hjärta växer en storlek (jaa, preciis som ii grinchen, döööh) varje gång jag hör den, man blir liksom på ett oförklarigt sätt väldigt glad över att höra denna fantastiska melodi!!! dididididiii  dididi dididududu duduuu dididuu dididuu sen kan jag inte stava det....om det nu blev rätt i över huvud taget...I vilket fall som så är McGyvers egentliga yrke helt oföreståeligt för mig, vad gör han för att tjäna pengar så att han kan köpa sina jävla groddar och sina skrisdskor så att han kan träna med sitt gamla hockeylag (antagligen ett jag-förstärkande beteende för att påminna pupliken om att McGyver heterosexuell...bara en vild gissning!....amerikaner har ju så lätt för att acceptera gay-kulturen....) varifrån kommer pengarna?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0