Tjockisen i Monty Python...

Idag har jag ätit så mkt godis så när min syrra kom förbi och erbjöd mig en smaskig Toffife v-v-var jag till o-o-och med...tveksam (det där sista är jag fullständigt förtvivlad)
Och det kändes märkligt att tvivla när jag erbjöds godis, men sen insåg jag att jag var ju tvungen att ta den!! HALLÅÅÅÅ???
Men sen började jag tänka...(jag vet , det här kommer sluta illa och detta e bara jag som förstår till slut) att jag nog kunde vara den där tjockisen i Montys Pythons film "meaning of life" som äter så mkt så att spyr ut rena kavalkader av...ja, spya som var roligt på den tiden för det hade aldrig gjorts förut, ni vet såna spykavalkader så att man undra hur många liter det måste gått åt för att göra det!!
Anywhooo...jag kände mig som honom i slutet när han erbjöds en sista tun liten chokladbit och han vill först inte ha, men sen till slut så intar han den där "sista" delikatessbiten och BOOOOOM spräng hela tjockisen i luften och...ja det var så jag kände mig fläskig och inte riktigt villig att ta emot den sista chokladbiten men tänkte "afan det e lugnt" och sen....tickticktick


Kommentarer
Postat av: MC BAAAT

.... eller så är det du som är " john cleese " som matar den väldigt tjocka mannen en liten, bara en litn bit till, för att se vad som är följderna ... another bucket !! YEAH !!

2008-08-27 @ 22:13:29
Postat av: MC BAAAT

skulle det inte vara helt opassande om en massa ungar kom in i det momentet dansande till LOVE SHACK ?

2008-08-27 @ 22:37:17
Postat av: baaaaaaaaaaaah

jo...MC BAAAT det hade det!! hahaha "love shack"? why Love scack??? hahaha

love shack baaaabiiieee!!!

2008-08-27 @ 22:47:33
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0