Min nya historielärare

Jag har gått på berga i över två år nu och när man sitter på en skola där det inte händer jättemycket så börjar man lägga märke till vissa saker och ting.
Det är bland annat en lärare som har gått i korridorerna under mina två år på berga och han har haft en speciell gångstil som gjort att man tyckt att han var lite smått...gay (inget fel med det, men han ser lite rolig ut)
Eftersom han haft den där speciella lilla stilen när han gått, har jag trott att han pratade väldigt ljust och förde sig lite smått feminimt. Men ack så fel jag hade!!! 
För nu under min andra dag på mitt tredje år på skolan visade det sig att jag hade honom i historia. OCh hela min bild av denna person som gay och feminim gick kras då han i själva verket pratade mörkt (inte väldigt mörkt dock) och var helt "vanlig" (måste säga ngt för att belysa dem där kaninöronen!) i sitt sätt.
Det ska dock tilläggas att han faktiskt var lite överdrivet kulterellt kunnade och att han hade kroppspråk som var lite...
gay...

Kommentarer
Postat av: MC BAAAT

hmmm har han e pott ... frilla ? Kanske ? Mäbe ? NO ? YES ? WHAT ? Que ? ... NO i didn´t !!?!! IT wasnt me i tell you ... it, it was that guy ... yeah him, the guy with no clothes and completly coverd in mustard... YEAH

2008-08-27 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0