Gilmore Girls

Signumet för en riktigt lat dag, och jag menar riktigt lat dag, är när man på förmiddagen slötittar på TV och på skärmen framträder Chiq-Fliq-serien Gilmore Girls ochman orkar inte brur sig att kolla ifall det finns en intressant film på ngn av de andra kanalerna utan man fortsätter titta på en rätt så halvdassig serie som inte verkar komma någonstans i handlingen.
Men på något sätt så känns det så jävla gött (jag e göteborgare för en stund) att bara inte behöva bry sig ifall man missar en film som jättegärna vill se eftersom man tänker "aaah fan jag e ju ledig, kan se den en annan dag". Just den där tanken, den där gyllene tanken vill jag kunna tänka varje dag i mitt liv, därför MÅSTE jag vinna 100 miljoner kr i Lotto och har friheten att tänka så verje dag...vareviga dag, fan vad gööött det hade varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0