Så då har man gömt sig för Zebror mest hela dagen!

Har varit på förskola (läs dagis) ett par dagar och det blir bara bättre och bättre!!
Anledning 1:
Har rott till en ö och gett tillbaka ett koben till sin rättfärdiga ägare (dvs en buske)
Anledning 2:
Gömt mig för zebror i en buske.
Anledning 3:
Ätit otaligt många kakor gjorda av sand.
Anledning 4:
Sluppit bytat blöja (är nog inte så farligt)
Anledning 5:
Tvååringar är smartare än somliga tror!!!!!!!!!!!! (seriöst!!!)

Och min handledare har varit sjuk hela vackan så jag har bara slängts in i verksamheten, men det känns naturligt att vara med barn (jag vet, dåligt formulerat!) så det har faktiskt nästan endast varit roligt. Och personalen har tagit mig precis som om jag jobbat där i ett helt år (bODIL BLEV GALEN AV FÖRTJUSNING ÖVER ATT JAG HADE TORKAT BORDEN UTAN ATT NÅGON SAGT NÅGONTING)!!!

Med den största anledningen är det här fotot som finns uppsatt ovanför personal toaletten!


Kommentarer
Postat av: BLONDY!

Anledning 5: Jag måste hålla med, blev oxå något förvånad över det :p haha. De fattar långt mer än man tror och är nästan som vanliga människor!



(och varför blir de så omåttligt glada att de nästan applåderar när man gör något utan att ha blivit tillsagd att göra det..? ^o) det var fan så alla veckorna för mig i Stehag.. haha :p)

2008-10-03 @ 14:11:40
URL: http://turkfeber.blogg.se/
Postat av: BLONDY!

Jepps, den där satans apan slutade aldrig borsta tänderna med toaborsten?!

2008-10-04 @ 23:00:06
URL: http://turkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0