Bob Sagets nya stil

Jag har en lätt fixering (ganska stor fixering) av att gilla göra narr av Bob Saget och den karaktär han spelade i tio-femton år i tv-serein "huset fullt". I serien spelar han en fullständig lam och ensamstående pappa som är sååååå jävla normal och ordningssamn så att bara man vill spy.
Karaktären är det vill säga  en "perfekta" amerikanen som alltid agerar rätt och aldrig fel, ni vet den där "sjunde himmel perrfekte amerikanen", som egentligen inte finns. Bob Saget har för att han spelat denna karaktär så väldigt länge blivit ett med karaktären.
Av just den anledningen är det väldigt kul att säga att man avdyrkar en så totalt dålig och egentligen väldigt anonym skådis, som dessutom är en föredetting.
Men nu har den där jävla k***n bestämt sig för att försöka vara rolig och göra uppträdanden där han bryter sig ifrån sin gamla karaktär "Danny Tanner" från "huset fullt".
I dessa uppträdanden sjunger han komiska sånger med en stor dos olämpliga ord, för att han just har blivit ett med den där "perfekta" amerikanen. På grund av detta har han ökat enormt i popularitet bland folket.
Men jag fick det det sista skrattet för jag har kommit på att Bob Saget faktiskt inte är särskilt rolig under sina framträdanden!!!!
Här kommer förklaringen:
Många uppfattar Bob Saget som rolig för att han uttalar svårdomar i kavalkad och dräför bryter med den imaginära bilden som skapades av att spelade "Danny Tanner", som då är den perfekta amerikanen och aldrig skulle ha svurit. Men det är där min gud Bob Saget fallera för det är bara svärandet hela komikakten går ut på. ABSOLUT INGET MER än så!!!! Hans akt är egentligen inte rolig!!!!!!!!

  VS 
 

Det vill säga att jag kan gå tillbaka till att dyrka den där inbillade bilden av Bob Saget för en tönt och en föredetta skådis som jag älskar att göra!!!!!
Fan vad göööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0