Första dagen på APUn

Ja, nu var det dags igen för praktik i ett par veckor.
Hamnade på ett dagis med 0-2 åringar...

Om jag ska summerar den första dagen så kan det sammanfattas i att det innehöll mycket snor, bajsdofter, ännu mera snor, skrik och ännu mera snor.
Men framförallt det man la märke till var att det kom en del, minst sagt märkliga ljud från diverse "utgångspunkter" på kroppen från de små barnen.
Och det som skrämde mig lite vara att man accepterade det väldigt snabb, man brydde sig ett helt enkelt inte om ifall det kom ett pruttljud från en tvååring som för tre minuter sen ätit en god och härlig äggamacka.

räknade själv ut matematiken: ägg+en oerfaren matsmältning=...

Men det var ändå ganska kul och så...kommer väl så småningom byta blöja...aaaaa

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag är också lite skraj för det där med blöjbytningen :S Men det är bra, för vi har inte så många blöjbarn. Vi har inte åldersavdelningar där jag är, utan på alla avdelningar är barnen mellan 0-5 :P haha :) Men överallt finns snor :O jag tycker knappt det är äckligt längre :P

2008-09-29 @ 19:31:03
URL: http://amill.blogg.se/
Postat av: Amelie

haha ;) ja, faktiskt ;)



vad menas med >_< ?

2008-09-30 @ 16:49:15
URL: http://amill.blogg.se/
Postat av: SEAN MC BAAAT... YEAH

hah låter som en hemma kväll hoss jensan :D

2008-10-14 @ 16:25:59
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0