LÖN

Jag fick precis mitt lönebesked och det blev 8554 kr...mer än väntat faktiskt, sen kommer en lön i september också, på typ 2-3000kr vilket e jävligt najs asså. Men fyfan vad jag slitit för dem asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
var iväg ungefär 11,5 timmar fem dar i veckan och med en massa prestastionskrav på mig, en liten kvinna på 1,60 max, pinnsmal pressa mig att sälja som fan o-o-och jag var så rädd för denna lilla kvinna som kunde kicka mig när som helst!!!!!!!!
Men gött som fan att få lönen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: MC BAAAT

pengar som går åt ... konstiga saker ... :O

MOAHAHAHAHAHAHAHA

2008-08-27 @ 22:33:42
Postat av: Amelie

fan va du klagar om det där jävla jobbet ;)

haha!

2008-08-31 @ 17:10:58
URL: http://amill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0