Flashdance...

"what a feeeliiing  
please believe it
I can have it all
now iam dancing for my life
take your passion
and make it happen"


Det e en vacker text med underbara toner som får en att börja gråta, detta endast för att en åttiotalslåt som syftar till en film med PAYTRICK SWAYZE (har cancer eller ngt sånt numera...kan vara bra att veta...) är helt enkelt oemotståndligt att inte börja gråta till.
Detta dels därför att "dem där Swayze-ögonen" (ett uttryck som jag vill att massorna ska börja använda) e med i filmen men också och den mest prominenta faktorn är att Flashdance e kanske den sämsta filmen/musikalen genom tiderna...just därför är låten så underbart härligt töntigt att jag bara vill dricka min egna mjuka, stora, söta tårar som kommer ut av skrattet från denna väldigt, väldigt, väldiiiigt speciella låt....

jag säger bara:
FLASHDANCE + "Dem där SWAYZE-ögonen" + THEMESONG...vi har ett speciellt band...huhuhuhuhuhuhuhu (det där skulle föreställa ett ljud som påminner om mig som gråtandes...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0